Audi SQ7 4.0TDI CZAC 435KM – wymiana łańcucha rozrządu

W tych jednostkach często pojawia się głośna praca po wymianie głównej pompy wody (w niektórych przypadkach skutkuje to uszkodzeniem nowej pompy). Dodatkową dolegliwością jest szarpanie (falowanie doładowania) w zakresie 1000-2000obr/min przy pośrednim przyspieszaniu. Nie każdy warsztat ma doświadczenie w serwisie tych jednostek, kończy się to wymianą wielu drogich i niepotrzebnych elementów osprzętu silnika.

– diagnostyka dynamiczna
– wymiana rozrządu + napędu pompy oleju (zastosowanie wszystkich nowych śrub oraz osi ślizgów)
– naprawa napędu pompy wody po poprzednim warsztacie i paru innych rzeczy
– regeneracja kolektorów ssących
– czyszczenie DPF oraz całego układu dolotowego wraz z kanałami w głowicach
– komplet uszczelnień silnika
– wymiana uszkodzonej przepustnicy intercoolera
– wymiana dodatkowej 3 pompy płynu chłodniczego
– regeneracja zapieczonych zacisków + wymiana tarcz z klockami
– namierzenie przyczyny dokuczliwego szarpania przy pośrednim przyspieszaniu

Pozostałe realizacje Audi