CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2000-2004

od 900
  • 4-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2005-2009

od 1000
  • 4-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2010-2014

od 1200
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2015-2019

od 1400
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2020-2023

od 1600
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2000-2004

od 1000
  • 4-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2005-2009

od 1200
  • 4-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2010-2014

od 1400
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2015-2019

od 1600
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2020-2023

od 1800
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SKRZYNI BIEGÓW S-tronic, DSG, PDK, Multitronic, Tiptronic

od 800
  • przeważnie z modyfikacją silnika

USUNIĘCIE FILTRA DPF/FAP

od 600
  • 2-5 godzin

USUNIĘCIE FILTRA GPF/OPF

od 1000
  • 3-8 godzin

USUNIĘCIE ZAWORU EGR

od 300
  • 2-5 godzin

USUNIĘCIE UKŁADU SCR ADBLUE

od 1000
  • 4-8 godzin

USUNIĘCIE V-MAX

od 300
  • 2-4 godziny

USUNIĘCIE KLAP WIROWYCH

od 500
  • 3-5 godzin

USUNIĘCIE SONDY LAMBDA/NOX

od 500
  • 3-5 godzin

USUNIĘCIE BŁĘDU DTC

od 300
  • 1-2 godziny

POP&BANG

od 800
  • 4-8 godzin

ANTY LAG

od 800
  • 5-8 godzin

TWARDA ODCINKA DIESEL

od 400
  • 3-6 godzin

TWARDA ODCINKA BENZYNA

od 500
  • 3-6 godzin

PRZYWRÓCENIE ORYGINALNEGO OPROGRAMOWANIA

od 500
  • 2-4 godziny

AKTUALIZACJA STEROWNIKA SILNIKA

od 500
  • 2-6 godzin

AKTUALIZACJA STEROWNIKA SKRZYNI BIEGÓW

od 500
  • 2-6 godzin

ŁATA GWARANCYJNA KONTROLI OPROGRAMOWNIA

od 400
  • 3-6 godzin

DIAGNOSTYKA DYNAMICZNA

od 200
  • 1 godzina

HAMOWNIA

200
  • 1-2 godziny

WYPALANIE FILTRA DPF/FAP

200
  • 1-2 godziny

Wszystkie ceny są cenami brutto
Różnice cen uzależnione są od samochodu i sterownika. Szczegóły realizacji i kwot do ustalenia telefonicznie