CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2000-2003

od 1000
  • 3-5 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2003-2007

od 1100
  • 3-5 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2007-2012

od 1200
  • 3-5 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2012-2018

od 1400
  • 4-6 godzin

CHIP TUNING SILNIKA DIESEL 2018-2024

od 1600
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2000-2003

od 1100
  • 4-6 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2003-2007

od 1200
  • 4-6 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2007-2012

od 1400
  • 4-6 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2012-2018

od 1600
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SILNIKA BENZYNA 2018-2024

od 1800
  • 5-8 godzin

CHIP TUNING SKRZYNI BIEGÓW S-tronic, DSG, PDK, Multitronic, Tiptronic

od 1000
  • przeważnie z modyfikacją silnika

WYŁĄCZENIE FILTRA DPF/FAP

od 600
  • 1-3 godzin

WYŁĄCZENIE FILTRA GPF/OPF

od 1000
  • 2-5 godzin

WYŁĄCZENIE ZAWORU EGR

od 300
  • 1-3 godzin

WYŁĄCZENIE SCR ADBLUE

od 1000
  • 2-5 godzin

USUNIĘCIE V-MAX

od 400
  • 2-5 godzin

WYŁĄCZENIE KLAP WIROWYCH

od 600
  • 2-5 godzin

WYŁĄCZENIE SOND

od 600
  • 2-5 godzin

USUNIĘCIE BŁĘDU DTC

od 300
  • 2-5 godzin

STRZAŁY Z WYDECHU POP&BANG

od 1000
  • 4-8 godzin

PRZYWRÓCENIE ORYGINALNEGO OPROGRAMOWANIA

od 400
  • 1-3 godzin

TWARDA ODCINKA DIESEL LUB BENZYNA

od 500
  • 2-5 godzin

AKTUALIZACJA STEROWNIKA SILNIKA LUB SKRZYNI

od 500
  • 1-3 godzin

DIAGNOSTYKA DYNAMICZNA

od 200
  • 1 godzina

HAMOWNIA

-

WYPALANIE FILTRA DPF/FAP

200
  • 1-2 godziny

Wszystkie ceny są cenami brutto
Różnice cen uzależnione są od samochodu i sterownika. Szczegóły realizacji i kwot do ustalenia telefonicznie