usuwanie gpf jelenia góra wyłączanie gpf jelenia góra usunięcie gpf jelenia góra wyłączenie gpf jelenia góra naprawa gpf jelenia góra usuwanie dpf jelenia góra wyłączanie dpf jelenia góra usunięcie dpf jelenia góra wyłączenie dpf jelenia góra naprawa dpf jelenia góra usuwanie fap jelenia góra wyłączanie fap jelenia góra usunięcie fap jelenia góra wyłączenie fap jelenia góra naprawa fap jelenia góra usuwanie opf jelenia góra wyłączanie opf jelenia góra usunięcie opf jelenia góra wyłączenie opf jelenia góra naprawa opf jelenia góra wrocław oleśnica wałbrzych bielawa zgorzelec bogatynia lubawka lubomierz lubań dzierżoniów jawor gryfów śląski lubin zielona góra legnica głogów kłodzko bolków bolesławiec nysa leszno dolny śląsk dolnośląskie
Filtr cząstek stałych DPF / FAP (diesel particulate filter, filtre a particules) w silnikach diesla
Oferujemy kompleksową obsługę filtrów cząstek stałych. Diagnozujemy określając stopień ich nasycenia. W niewielkim stopniu zanieczyszczone, czyścimy poprzez regenerację komputerową z pomocą środków chemicznych. Usuwamy w przypadku przygotowania samochodu do motor-sportu stosując w zamian katalizatory bezobsługowe spełniające normy emisji spalin EURO 3, 4 oraz EURO 5.
W przypadku kiedy zaczynają się problemy z filtrem cząstek stałych przeprowadzamy komputerową regenerację filtra. Dodatkowo do tej regeneracji można zastosować środek do czyszczenia filtrów aplikując go bezpośrednio w wydech przed filtrem co najczęściej robimy w celu lepszego wypalenia sadzy i zwiększenia jego przepływu. Jeżeli filtr jest zapchany w większym stopniu, co można określić na wstępnej diagnostyce należy zdemontować go i wymyć w specjalnej maszynie przeznaczonej do czyszczenia filtrów i następnie wyzerować komputerowo jego wartości adaptacyjne. W przypadku przygotowania samochodu do motosportu usuwamy filtr całkowicie ze sterownika silnika i fizycznie, a zamian stosujemy katalizatory bezobsługowe spełniające normy emisji spalin EURO 3, 4 i EURO 5. Poprawne usunięcie filtra to usunięcie elektroniczne oraz mechaniczne. Elektronicznie filtr usuwa się modyfikując odpowiednio program sterujący silnikiem, dzięki temu samochód zachowuje się tak jak fabrycznie nie wyposażony w filtr. Usunięcie mechaniczne to wycięcie go lub demontaż całości układu na którym znajduje się filtr i budowę od nowa tego odcinka układu wydechowego.
Filtr cząstek stałych GPF / OPF (gasoline particulate filter, otto partikel filter) w silnikach benzynowych
W przypadku problemów z filtrem lub przygotowania samochodu do motor-sportu usuwamy filtry stosując w zamian katalizatory bezobsługowe o innej gęstości, co za tym idzie większym przepływie spalin. Pozwala to uzyskać wyższą moc i dużo lepsze efekty strzelania i huków z układu wydechowego.
Wysoka temperatura zapłonu w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa powoduje powstawanie wielu cząstek stałych także w jednostkach benzynowych. W przypadku silnika benzynowego praca filtra cząstek stałych jest łatwiejsza niż w dieslu. Spaliny przepływające przez korytarze wewnątrz urządzenia są filtrowane. Wyłapywana sadza nie przedostaje się do atmosfery i usuwana jest z filtra na bieżąco. Nazywamy to regeneracją pasywną, zazwyczaj niewyczuwalną podczas codziennej eksploatacji. Tego typu regeneracja w dieslu spotykana jest głównie na autostradach.
Podobnie jak w dieslu, GPF też musi się co jakiś czas przepalić, proces ten w benzynie jest dużo krótszy. Wynika to ze znacznie wyższej temperatury spalin – o kilkaset stopni wyższa niż w jednostkach wysokoprężnych. To natomiast przekłada się na niemal niewyczuwalny przebieg tej czynności.
Kluczową z punktu widzenia trwałości filtrów dla silników benzynowych jest temperatura spalin, nawet o kilkaset stopni Celsjusza wyższa niż w dieslach. Dzięki temu sterownik silnika nie będzie musiał wprowadzać silnika w specjalny tryb, w którym wypalenie filtra wymusza się zwiększonymi dawkami paliwa i zmienionymi kątami co podnosi temperaturę spalin.
Podobnie jak w dieslu, GPF też musi się co jakiś czas przepalić, proces ten w benzynie jest dużo krótszy. Wynika to ze znacznie wyższej temperatury spalin – o kilkaset stopni wyższa niż w jednostkach wysokoprężnych. To natomiast przekłada się na niemal niewyczuwalny przebieg tej czynności.
Kluczową z punktu widzenia trwałości filtrów dla silników benzynowych jest temperatura spalin, nawet o kilkaset stopni Celsjusza wyższa niż w dieslach. Dzięki temu sterownik silnika nie będzie musiał wprowadzać silnika w specjalny tryb, w którym wypalenie filtra wymusza się zwiększonymi dawkami paliwa i zmienionymi kątami co podnosi temperaturę spalin.
usuwanie dpf jelenia góra usuwanie fap jelenia góra usuwanie gpf jelenia góra wyłączanie gpf jelenia góra wyłączanie dpf jelenia góra wyłączanie fap jelenia góra usunięcie gpf jelenia góra usunięcie dpf jelenia góra usunięcie fap jelenia góra wyłączenie gpf jelenia góra wyłączenie fap jelenia góra wyłączenie dpf jelenia góra usunięcie dpf wrocław usuwanie dpf wrocław usunięcie opf jelenia góra usuwanie opf jelenia góra wyłączanie dpf wrocław wyłączanie opf jelenia góra wyłączenie dpf wrocław wyłączenie opf jelenia góra