Adaptacja wydajniejszych turbosprężarek do silników benzynowych oraz diesla. Modyfikacja oryginalnych turbosprężarek (tzw. hybrydy – dobór w zależności od specyfikacji pojazdu i potrzeb) oraz adaptacja turbosprężarek z innych wersji silnikowych.
Klient może dostarczyć swoją turbosprężarkę lub wyznaczyć firmę, która ma ją zmodyfikować, my z kolei zajmiemy się montażem i wystrojeniem.
– wydajniejsze turbosprężarki z mocniejszych wersji silnikowych
– hybrydowe turbosprężarki najwyższej jakości
– obsługa i regeneracja turbosprężarek fabrycznych oraz modyfikowanych
– kompleksowe zestawy turbo
– modyfikacja i budowa kolektorów wydechowych (obróbka/spawanie – stal nierdzewna, żeliwo)
Hybrydowe turbosprężarki do silników diesla oraz benzynowych. Bardzo wysokiej jakości komponenty sprawiają, że mają szybki spool i dużą wydajność.
Przy każdym montażu stosujemy oryginalne najlepszej jakości zestawy montażowe. Daje nam to gwarancję, że nie pojawi się nieszczelność, która może zakłócić pracę i wydajność turbiny.
Przeróbki, adaptacje oraz dobór odpowiedniego żeliwa w turbosprężarkach pozwala na osiągnięcie lepszych parametrów takich jak wyższy lub dłuższy zakres momentu obrotowego i zwiększenie mocy.
W silnikach benzynowych często spotykanym problemem przy modyfikacji jest pęknięte żeliwo turbosprężarki. Przy fabrycznych mocach jest to zazwyczaj nie zauważalne, problem się pojawia dopiero po zwiększeniu mocy oraz ciśnienia doładowania. Objawami jest późniejsze wstawanie oraz problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia doładowania.
Adaptacja dużej turbosprężarki do silnika 2.0TDI z wersji silnikowej 3.0. Modyfikacja polega na wspawanie w fabryczny kolektor wydechowy żeliwny, przerobienie całkowicie zmiennej geometrii w taki sposób, że sterowanie działa jak na oryginalnej. Ułatwia to montaż/demontaż jak i obsługę w przyszłości. Przerobiona oraz ustawiona w taki sposób, że sterownik kontroluje bez najmniejszego problemu – czyli wstaje bardzo szybko, nie ma nie kontrolowanych przebić. Nie wymaga praktycznie żadnych dodatkowych czynności przy strojeniu silnika. Wydajność w zależności od zmian technicznych oraz układu paliwowego 230-270KM.
Przeróbka sterowania turbosprężarki GARRETT na sterowanie VDO.
Termoizolacja pomaga zredukować temperaturę w komorze silnika.
– Koc na turbosprężarkę

– bandaże do owijania kolektorów oraz DownPipe


– rękawy termiczne na instalację silnika
Spawanie indywidualnych wydajniejszych kolektorów wydechowych.