Adaptacja wydajniejszych turbosprężarek do silników benzynowych oraz diesla. Modyfikacja oryginalnych turbosprężarek (tzw. hybrydy – dobór w zależności od specyfikacji pojazdu i potrzeb) oraz adaptacja turbosprężarek z innych wersji silnikowych.
Klient może dostarczyć swoją turbosprężarkę lub wyznaczyć firmę, która ma ją zmodyfikować, my z kolei zajmiemy się montażem i wystrojeniem.
– modyfikacja sterowania turbosprężarki (sterowanie ciśnieniowe, podciśnieniowe oraz elektroniczne)
– kompleksowe zestawy turbo
– modyfikacja i budowa kolektorów wydechowych (obróbka/wspawanie – stal nierdzewna, żeliwo)
Hybrydowe turbosprężarki do silników diesla oraz benzynowych.

Przy każdym montażu stosujemy oryginalne najlepszej jakości zestawy montażowe.
Przeróbki, adaptacje oraz dobór odpowiedniego żeliwa w turbosprężarkach pozwala na osiągnięcie lepszych parametrów takich jak wyższy lub dłuższy zakres momentu obrotowego i zwiększenie mocy.
W silnikach benzynowych często spotykanym problemem przy modyfikacji jest pęknięte żeliwo turbosprężarki. Przy fabrycznych mocach jest to zazwyczaj nie zauważalne, problem się pojawia dopiero po zwiększeniu mocy oraz ciśnienia doładowania. Objawami jest późniejsze wstawanie oraz problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia doładowania.
Przeróbka sterowania turbosprężarki GARRETT na sterowanie VDO.
Termoizolacja pomaga zredukować temperaturę w komorze silnika.
– Koc na turbosprężarkę

– bandaże do owijania kolektorów oraz DownPipe


– rękawy na instalację silnika
Spawanie indywidualnych wydajniejszych kolektorów wydechowych.