Podnosimy ciśnienie oleju silnika. Niskie ciśnienie oleju jest główną przyczyną zacierania się wybranych silników diesla, głównie grupy VAG.
Obniżone ciśnienie oleju w silniku zastosowane zostało między innymi w takich samochodach jak:
Volkswagen Touareg
Volkswagen Phaeoton
Volkswagen Amarok
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Porsche Cayenne
Porsche Panamera
Problem nie dotyczy silników 2.0TDI. Nie dotyczy również silników 3.0TDI wyprodukowanych przed 2013 rokiem ze sterownikiem BOSCH EDC17CP44.
Problem dotyczy wszystkich silników ze sterownikami BOSCH EDC17CP54, MD1CP004 i MD1CP014. Są to między innymi: CRTC, CRTD, CVZA, CZVF, CZZA, CZZB, DCPC, DDVA, DDVE, DDVF, DDXC, DDXE, DEND, DHXA, DHXB, DHXC, DPXA, CZAC
jednostki 3.0TDI V6 generacji EA897evo i EA897evo2 oraz 4.0TDI V8 generacji EA898evo. Problem dotyczy wszystkich pojazdów wyprodukowanych po 2013 roku.
Ratujemy te silniki poprzez korektę oprogramowania sterownika silnika. Polega to na zmianie odpowiednich ustawień w mapach sterujących ciśnieniem oleju. Podniesienie ciśnienia oleju wykonywane jest nie tylko na wolnych obrotach. Podnosimy w całym zakresie obrotów wprost proporcjonalnie do obciążenia silnika.
podniesienie ciśnienia oleju silnika podniesienie ciśnienia oleju silnikowego podniesienie ciśnienia oleju 3.0tdi podniesienie ciśnienia oleju 3,0tdi zwiększenie ciśnienia oleju podnoszenie ciśnienia oleju silnika podnoszenie ciśnienia oleju silnikowego podnoszenie ciśnienia oleju 3.0tdi podnoszenie ciśnienia oleju 3,0tdi zwiększenie ciśnienia oleju 3.0tdi zwiększenie ciśnienia oleju 3.0tdi zwiększenie ciśnienia oleju 4.0tdi podniesienie ciśnienia oleju 4.0tdi podnoszenie ciśnienia oleju 4.0tdi