Modyfikacje układów hamulcowych, montaż o większej skuteczności do samochodów modyfikowanych oraz obsługa ceramicznych i zaawansowanych.
– przewody w stalowym oplocie
– wyczynowe tarcze hamulcowe
– wyczynowe klocki
– odpowiedni dobór i montaż układów dedykowanych
– swap’y z innych wersji
Przykład wydajniejszego układu hamulcowego dla płyty MQB. Przednie tarcze 365x34mm, zaciski 8-tłoczkowe BREMBO w połączeniu z tylnymi tarczami wierconymi, przewodami w stalowym oplocie firmy HELL oraz kierownicami powietrza AudiSport. Wszystko pasuje P&P do całej platformy MQB oraz niektórych PQ35. Zestawy również pod płytę MLB w różnych rozmiarach.


Profesjonalna obsługa ceramicznego układu hamulcowego na przykładzie Audi RS7 4G Performance. Z pozoru sama wymiana/obsługa mocno nie odbiega od standardu, lecz wymaga dodatkowych szkoleń z zakresu naprawy i obsługi układów hamulcowych. Nieprawidłowa obsługa i najmniejszy błąd może być bardzo kosztowny.
Audi A4 B7 – swap z wersji S4 B7. Komplet przód i tył. Samochód w wersji quattro jest sam w sobie ciężki, więc przy jakimkolwiek zwiększeniu mocy wymaga wydajniejszego układu hamulcowego.
