Używamy wysokiej jakości zestawy do wymiany oleju w wybranych automatycznych skrzyniach biegów oraz w sprzęgłach HALDEX gen. 2,3,4,5 (DSG, S-Tronic, Multitronic CVT, Tiptronic). Wykonujemy statyczną wymianę oleju w skrzyniach biegów.
Zestaw do wymiany oleju w skrzyni Tiptronic w płycie MLB (A6-C7, A7-4G, S8-D4, SQ5-8R) w mocniejszych wersjach silnikowych. ZF zaleca wymianę co 80 000km.
Przykład dedykowanego zestawu ZF dedykowanego do automatycznych skrzyń biegów:

– BMW 6HP26X
– BMW 6HP28X
– Land Rover 6HP26X
– Jaguar 6HP26X

ZF zaleca wymianę co 120 000km.

Dobrany zestaw z oryginalnym flirtem i olejem Liqui Moly 8100 spotykana w grupie VAG TDI, BiTDI, TSI, TFSI na płycie MQB do skrzyń dwu-sprzęgłowych DSG S-Tronic:
– DQ 250
– DQ 381
– DQ 500
Zalecana wymiana co 60 000km.
Obsługa olejowa skrzyni ZF8HP dla Audi Q7 4M. Zalecana wymiana co 80.000KM
Dobrany zestaw do grupy VAG skrzynia S-Tronic DL501 olej Liqui Moly 8100 oraz oryginalna obudowa z filtrem, spotykana na płycie MLB + zestaw z filtrem wewnętrznym.
W skrzyniach S-Tronic (DSG) DL501 występują dwa rodzaje filtrów zewnętrznych.
Serwis olejowy HALDEX. 5 gen. nie posiada filtra dlatego do prawidłowej wymiany jest konieczność zdemontowania pompy sprzęgła i wymycie sitka.
Zestaw do skrzyni Tiptronic z grupy VAG.
– Audi 6HP19A
– Audi 6HP26A
– Audi 6HP28AF
– Volkswagen 6HP19A
W skrzyniach Multitronic (CVT) filtr jest wewnątrz skrzyni. Dostępne są wkłady oraz kompletne obudowy tak jak w skrzyniach DL501.