Budowa i montaż kompletnych sportowych układów wydechowych ze stali kwasoodpornej custom’owych oraz dedykowanych.
Custom’owe układy wydechowe, to nic innego jak realizowane przez nas wydechy na życzenie Klienta. Nasze sportowe układy wydechowe wykonujemy ze stali nierdzewnej. Co ważne, modyfikacje obejmują kompletne wydechy od kolektora po same końcówki z uwzględnieniem preferencji i oczekiwań Klienta.
– wykonanie DP DownPipe również do samochodów dla których nie są dostępne dedykowane
– sportowe katalizatory o wydajniejszym przepływie EURO 2, 3, 4,5,6 (oraz wkłady)
– montaż gotowych dedykowanych układów wydechowych
– dedykowane układy wydechowe od sprawdzonych i renomowanych producentów w dowolnych konfiguracjach.
– kompletne układy wydechowe o dowolnej średnicy z dowolną ilością tłumików
– zaawansowane wydechy ze sterowaniem klap w układzie na pilota(elektroniczne oraz na podciśnienie – jak w wersjach R32, RS4, S8 itp.)
– wykonanie końcówek na zamówienie
Dostępne u nas na zamówienie:
– końcówki wydechu
– sportowe katalizatory WagnerTuning
– v-band
– złącza elastyczne szydełkowe oraz wzmocnione
– falnsze
– tuleje sondy
– tłumiki przelotowe
Wykonanie indywidualnych DownPipe ze sportowymi katalizatorami najwyższej jakości firmy WagnerTuning Euro6. Opcjonalnie AGW.
Modyfikacja układu wydechowego naszego autorstwa. Sekcja środkowa, która zastępuje w tym egzemplarzu GPF/OPF. Tzw. MIDPIPE na 3,5” z dwoma rezonatorami o średnicy przelotu 2,55”. Efekt, który zakładaliśmy został osiągnięty – czyli spowodowanie bardziej wyrazistego dźwięku bez metalowego podźwięku jaki jest najczęściej spotykany w modyfikacjach układu wydechowego w tych modelach. Ponadto również efekt nie za dużego basu, który by powodował rezonans głównie przy jeździe w trasie. Całość wykonana z precyzją i dbałością o efekt wizualny.
Audi A7 4K C8 3.0TFSI
Wymiana catback’a z fabrycznego OEM na RS7 OEM. Przeróbka końcówek pod oryginalny dyfuzor 3.0TFSI + dodatkowo malowanie wnęk końcówek na czarny mat dla poprawy estetyki.
Audi S3 8V 2.0TFSI
Indywidualny DownPipe 3″ ze sportowym katalizatorem Euro6 100cpsi WagnerTuning. Dodatkowo tłumik środkowy oraz catback MG Motorsport 2,75″. Dodatkowo Pop&Bangs
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Montujemy sportowe katalizatory w celu poprawienia osiągów, zachowując przy tym normę spalin. Dostępne katalizatory oraz wkłady katalizatorów SPORTOWE:
– EURO 2 100/200cpi
– EURO 3 100/200cpi
– EURO 4 100/200cpi
– EURO 5 oraz EURO 6 100/200cpi
Do silników PB ON LPG. Katalizatory uniwersalne również EURO 2,3,4,5 400/500cpi
Toyota Celica VII 1.8 2ZZ-GE
Kompletny układ z fabrycznym katalizatorem 2,5” na dwóch tłumikach. Końcówka 4” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Mercedes Benz CLS 63 AMG C218
Układ wydechowy 3” ze sportowymi katalizatorami EU6 WAGNER. Całość z x-pipe 3” dodatkowo modyfikacja oryginalnych tłumików końcowych pod 3”.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Układ wydechowy 3” do płyty PQ35 Golf 5/6 passat B6 B7 Leon II Altea, Toledo Touran Audi A3 8P.
Opel Zafira B OPC 2.0T
Montaż DP 3” dedykowanego, wstawienie sportowego katalizatora oraz wykonanie indywidualnej sekcji końcowej cat-back. Końcówki 4”
Opel Corsa D GSI 1.6T
Kompletny układ wydechowy.
– DP 3”
– katalizator Euro 6 WagnerTuning 100cpsi
– reszta 2,75”
Mercedes Benz s500 W220
Cat-Back RM 3”+ 2×2,5” na czterech tłumikach przelotowych.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Hyunadi Coupe III 2.0
Kompletny układ z kolektorem wydechowym. Wszystko 2,5” katalizator sportowy EURO4 na trzech tłumikach. Końcówki 4×3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T
Cat-Back RM 2,5” z klapą sterowaną na pilota, końcówki 2x 3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Jeep Grand Cherokee WK2 SRT
Dedykowany Cat-Back BORLA.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Audi A6 C5 1.8T Quattro
Cat-Back na 4 tłumikach od katalizatora, końcówki 3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Ford Mondeo 2.5T
Kompletny układ wydechowy ze sportowym katalizatorem EURO4 na trzech tłumikach. 2,5” + 2x 2” końcówki 2,5”.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Ford S-Max 2.5T
Cat-Back 2,5” na dwóch tłumikach końcówki 4”
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
BMW 330d E91
DP 3” + 2,5” komplet, końcówki 2×2,75” cienkościenne.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.