Od 2010 roku

zajmujemy się modyfikacjami mechanicznymi i elektronicznymi samochodów osobowych oraz dostawczych każdej marki. Modyfikujemy silniki głównie turbodoładowane, zarówno diesla jak i benzynowe. Jest to profesjonalny chip tuning silnika oraz skrzyni biegów oparty o indywidualne rozwiązania w przypadku każdej jednostki z osobna. Przeprowadzamy modyfikacje mechaniczne silnika i jego osprzętu jak wydajniejsze turbosprężarki, układy paliwowe, wydechowe, dolotowe, hamulcowe, jezdne oraz przeniesienia napędu.

Wszystkie wyniki naszych prac od samego początku naszej działalności potwierdzamy wykresami z hamowni podwoziowej oraz drogowej 4×4, która jest niezbędna do przeprowadzenia profesjonalnego chip tuningu. Przed każdą modyfikacją dokonujemy diagnostyki dynamicznej z pomiarem mocy na hamowni w celu zbadania danej jednostki czy nadaje się do modyfikacji. Ustalamy indywidualne potrzeby właściciela oraz możliwości danego auta ponieważ silnik i osprzęt zużywa się w różnym stopniu.

Co nas wyróżnia

– działalność prowadzimy na rynku od 15 lat
– mamy 20-letnie doświadczenie w zaawansowanym serwisie i tuningu samochodów osobowych i dostawczych
– pracujemy na odpowiednim sprzęcie, narzędziach i oryginalnym oprogramowaniu
– na każdą usługę na życzenie wystawiamy faktury
– dbałość o samochód klienta jak protokół przyjęcia oraz zabezpieczenie lakieru folią ochronną

To czym dzisiaj zajmujemy się na co dzień to kontynuacja naszej pasji, która była od zawsze, to nie był chwilowy przypływ fascynacji samochodami i modyfikacjami samochodowymi. Tym co nas wyróżnia na tle innych firm tuningowych to przede wszystkim staż i doświadczenie zebrane przez lata. Nie jesteśmy firmą, która powstała w przeciągu ostatnich kilku lat kiedy modyfikacje stały się nagle bardzo popularne. Nie przekształcaliśmy się również z mechaniki pojazdowej na warsztat tuningowy i od zawsze świadczyliśmy usługi związane z modyfikacjami oraz zaawansowany serwis. Samochody i ich właścicieli traktujemy tak jak byśmy sami chcieli być traktowani. Naszą jedyną wadą może być termin i czas wykonania usług ze względu na wysoki poziom jakości jaki utrzymujemy.

Tuning mechaniczny i elektroniczny

To nie tylko dodatkowe konie mechaniczne wynikające z wymiany kluczowych podzespołów i chip tuningu. To także modyfikacje układu hamulcowego, jezdnego, opon, lekkich felg, elementów zawieszenia oraz przeniesienia napędu. Szeroko pojęty tuning mechaniczny i elektroniczny zawsze dostarcza zupełnie nowych doznań wynikających z jakości prowadzenia, przyspieszenia, brzmienia auta oraz indywidualnego wystrojenia. Indywidualne wystrojenie jest bardzo istotne z uwzględnieniem nie tylko stanu danego auta czy osprzętu, ale również egzemplarza (czyli typ skrzyni biegów, typ napędu oraz długości przełożeń danej skrzyni czy również rozmiar kół). Kluczem jest perfekcyjny dobór podzespołów oraz zestrojenie przebiegu momentu obrotowego i mocy do danego auta.

Serwis zaawansowany

Oczywiście zajmujemy się również zaawansowanym serwisem i przygotowaniem samochodu do modyfikacji. Dlatego, że zdarza się, że już przy pierwszym poziomie modyfikacji (tzw STAGE 1) występują niedomagania podzespołów, które nie pozwalają na przeprowadzenie nawet chip tuningu. Staramy się wtedy przywrócić fabryczne parametry niezbędne do przeprowadzania dalszych etapów modyfikacji STAGE 1, 2, 3 itd.

OD STRONY MECHANICZNEJ:
– hybrydowe większe turbo | big turbo
– układ dolotowy | air box
– wydajniejszy intercooler | większy intercooler
– wydajniejsze wtryski | większe wtryski
– sportowy układ hamulcowy | big brake
– gwintowane | sportowe zawieszenie
– sportowy układ wydechowy | sportowy wydech | downpipe
– wymiana łańcucha rozrządu
– wymiana paska rozrządu
– czyszczenie nagaru z układu dolotowego i z głowicy
– wymiana oleju w skrzyni DSG S-tronic Tiptronic Multitronic
– obsługa olejowa 4×4 HALDEX
OD STRONY ELEKTRONICZNEJ:
– chip tuning silnika
– chip tuning skrzyni biegów
– wyłączenie usunięcie filtra DPF FAP OPF GPF
– wyłączenie usunięcie AdBlue SCR
– wyłączenie usunięcie EGR
– wyłączenie usunięcie klap wirowych
– wyłączenie usunięcie sondy lambda NOx
– pops&bangs | popcorn | twarda odcinka
– podniesienie ciśnienia oleju
– podniesienie punktów zmiany biegów
– wyłączenie usunięcie systemu Start Stop
– wyłączenie usunięcie limitera ogranicznika prędkości Vmax
– wyłączenie immobilisera | usunięcie immo
– wyłączenie usunięcie w tabeli poszczególnych błędów DTC
– klonowanie sterowników silnika i skrzyń biegów
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.