O NAS

Zajmujemy się modyfikacjami mechanicznymi i elektronicznymi samochodów osobowych oraz dostawczych każdej marki. Modyfikujemy silniki głównie turbodoładowane, zarówno diesla jak i benzynowe. Jest to głównie profesjonalny chip tuning silnika oraz skrzyni biegów oparty o indywidualne rozwiązania w przypadku każdej jednostki z osobna. Przeprowadzamy modyfikacje mechaniczne silnika i jego osprzętu.

Wszystkie wyniki naszych prac potwierdzamy wykresami z hamowni podwoziowej oraz drogowej 4×4, która jest niezbędna do przeprowadzenia profesjonalnego chip tuningu. Przed każdą modyfikacją przeprowadzamy diagnostykę, dokonujemy pomiaru mocy oraz ustalamy indywidualnie potrzeby właściciela i możliwości danego auta. Silnik i osprzęt zużywa się w różnym stopniu dlatego do każdego z nich podchodzimy indywidualnie.

Oczywiście zajmujemy się również zaawansowanym serwisem i przygotowaniem samochodu do modyfikacji. Zdarza się, że już przy pierwszym poziomie modyfikacji (STAGE 1) występują niedomagania podzespołów, które nie pozwalają na przeprowadzenie nawet chip tuningu. Staramy się wtedy przywrócić fabryczne parametry niezbędne do przeprowadzania dalszych etapów modyfikacji STAGE 1, 2, 3 i 4.

OD STRONY MECHANICZNEJ

– wymiana większości podzespołów silnika na bardziej wydajny
– przeróbka i montaż większych turbosprężarek
– adaptacja wydajniejszych części związanych z układem paliwowym
– spawanie wszelkiego rodzaju elementów metalowych co za tym idzie budowa każdego układu wydechowego i dolotowego
– zaawansowane czynności serwisowe jak np. wymiana łańcuchów rozrządu
– serwis wybranych automatycznych skrzyń biegów
– regeneracja kolektorów ssących grupy VAG

OD STRONY ELEKTRONICZNEJ

– chip tuning czyli elektroniczne zwiększanie mocy w silnikach benzynowych i diesla, tylko indywidualne zmiany pod konkretny egzemplarz
– wszelkie modyfikacje zawartości pamięci sterowników silnika i skrzyni biegów
– elektroniczna obsługa, adaptacje oraz usuwanie: DPF/FAP, OPF/GPF, Adblue, EGR, klapy wirowe, odcinka, strzelanie z wydechu, ograniczniki prędkości, procedury startowe, błędy DTC itd.
– wymiana i modyfikacja pamięci większości sterowników silnika (ECU) oraz sterowników skrzyń biegów (TCU)