O NAS
Zajmujemy się modyfikacjami mechanicznymi i elektronicznymi samochodów osobowych oraz dostawczych każdej marki. Modyfikujemy silniki głównie turbodoładowane, zarówno diesla jak i benzynowe. Jest to profesjonalny chip tuning silnika oraz skrzyni biegów oparty o indywidualne rozwiązania w przypadku każdej jednostki z osobna. Przeprowadzamy modyfikacje mechaniczne silnika i jego osprzętu jak wydajniejsze turbosprężarki, układy paliwowe, wydechowe, dolotowe, hamulcowe, jezdne oraz przeniesienia napędu.
Wszystkie wyniki naszych prac od samego początku naszej działalności potwierdzamy wykresami z hamowni podwoziowej oraz drogowej 4×4, która jest niezbędna do przeprowadzenia profesjonalnego chip tuningu. Przed każdą modyfikacją dokonujemy diagnostyki dynamicznej z pomiarem mocy na hamowni w celu zbadania danej jednostki czy nadaje się modyfikacji. Ustalamy indywidualnie potrzeby właściciela oraz możliwości danego auta. Silnik i osprzęt zużywa się w różnym stopniu dlatego do każdego z nich podchodzimy indywidualnie.
CO NAS WYRÓŻNIA
To czym dzisiaj zajmujemy się na co dzień to kontynuacja naszej pasji, która była od zawsze, to nie był chwilowy przypływ fascynacji samochodami i modyfikacjami samochodowymi. Oficjalnie zajmujemy się tym od 2010 roku. Tym co nas wyróżnia na tle innych firm tuningowych to staż, który mamy już od ponad 15 lat. Nie jesteśmy firmą, która powstała w przeciągu ostatnich kilku lat kiedy modyfikacje stały się nagle bardzo popularne. Nie przekształcaliśmy się z mechaniki pojazdowej na warsztat tuningowy, od zawsze świadczyliśmy usługi głównie tuningowe oraz zaawansowany serwis. Poziom usług jakie oferujemy dzisiaj to coś czego sami wymagamy od ludzi, którym powierzamy swoje auta w celu wykonania usług, których my sami nie świadczymy. Obraliśmy głównie jeden kierunek, modyfikacje i wszystko co z nimi związane.

TUNING MECHANICZNY I ELEKTRONICZNY

To nie tylko dodatkowe konie mechaniczne wynikające z wymiany kluczowych podzespołów i chip tuningu. To także modyfikacje układu hamulcowego, jezdnego, opon, lekkich felg, elementów zawieszenia oraz przeniesienia napędu. Szeroko pojęty tuning mechaniczny i elektroniczny zawsze dostarcza zupełnie nowych doznań wynikających z jakości prowadzenia, przyspieszenia, brzmienia auta oraz indywidualnego wystrojenia. Indywidualne wystrojenie jest bardzo istotne ze uwzględnieniem nie tylko stanu danego auta czy osprzętu, ale również egzemplarza (czyli typ skrzyni biegów, typ napędu oraz długości przełożeń danej skrzyni czy również rozmiar kół). Kluczem jest perfekcyjny dobór podzespołów oraz zestrojenie przebiegu momentu obrotowego i mocy do danego auta w zależności od egzemplarza. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.
Oczywiście zajmujemy się również zaawansowanym serwisem i przygotowaniem samochodu do modyfikacji. Dlatego, że zdarza się, że już przy pierwszym poziomie modyfikacji (tzw STAGE 1) występują niedomagania podzespołów, które nie pozwalają na przeprowadzenie nawet chip tuningu. Staramy się wtedy przywrócić fabryczne parametry niezbędne do przeprowadzania dalszych etapów modyfikacji STAGE 1, 2, 3 itd.

Korzystając z naszych usług mają Państwo zawsze gwarancję indywidualnego podejścia do waszych samochodów. Każdy klient otrzymuje wykres i od pewnego czasu certyfikat w formie elektronicznej oraz drukowanej.

OD STRONY MECHANICZNEJ

– wymiana większości podzespołów silnika na bardziej wydajny
– przeróbka i montaż większych turbosprężarek
– adaptacja wydajniejszych części związanych z układem paliwowym
– sportowe układy wydechowe
– układy dolotowe

– intercoolery wydajniejsze
– zaawansowane czynności serwisowe jak np. wymiana łańcuchów rozrządu

– obsługa wybranych automatycznych skrzyń biegów

– regeneracja kolektorów ssących grupy VAG

– sportowe sprężyny zawieszenia i stabilizatory

OD STRONY ELEKTRONICZNEJ

– profesjonalny chip tuning czyli elektroniczne zwiększanie mocy w silnikach benzynowych i diesla, tylko indywidualne zmiany pod konkretny egzemplarz
– wszelkie modyfikacje zawartości pamięci sterowników silnika i skrzyni biegów
– elektroniczna obsługa, adaptacje oraz usuwanie: DPF/FAP, OPF/GPF, Adblue, EGR, klapy wirowe, odcinka, strzelanie z wydechu, ograniczniki prędkości, procedury startowe, błędy DTC itd.
– wymiana i modyfikacja pamięci większości sterowników silnika (ECU) oraz sterowników skrzyń biegów (TCU)