Przepraszamy ale w chwili obecnej do odwołania nie przyjmujemy samochodów na same pomiary mocy. Z hamowni korzystamy tylko w przypadku samochodów, w których wszelkiego typu modyfikacje były przeprowadzone u nas.
HAMOWNIA PODWOZIOWA

Posiadamy hamownię podwoziową, na której jesteśmy w stanie wykonać pomiar wszystkich samochodów z napędem na przednią oś, na tylną oś, oraz wszystkie auta z rozłączanym napędem na cztery koła.

HAMOWNIA DROGOWA 4×4

Hamowni przenośnej używamy tylko do pomiaru wszystkich samochodów ze stałym napędem na cztery koła oraz samochodów ponad gabarytowych.
Hamownia przenośna, zakładana na koło. Pomiar polega na montażu impulsatora na koło samochodu. Po wpisaniu wszystkich parametrów do programu i hamowaniu samochodu na drodze otrzymujemy wynik mocy i momentu obrotowego. Jedyną zaletą hamowni przenośnej jest to, że nie ma ograniczeń co do napędu, mocy i momentu obrotowego.
Użytkowanie hamowni drogowej i procedura pomiaru jest dużo trudniejsza od podwoziowej. Wymaga więcej pracy, czasu i więcej miejsca jako, że pomiary są dokonywane na drodze oraz potrzeby znania dokładnej wagi samochodu. Hamownie przenośne w opinii niektórych nie cieszą się u nas dużym zaufaniem ze względu na błędne pomiary, a wynikają one z bardzo prostej przyczyny. Priorytetem jest wpisanie do programu hamowni poprawnych danych a to już wszystko zależy od jakości usług osoby, która dokonuje pomiaru. Pomiaru można dokonać w każdym samochodzie o każdej mocy i momencie obrotowym, z każdym rodzajem napędu. Przełożenie biegu głównego i przełożenie biegu na którym jest dokonywany pomiar to podstawowe dane dotyczące układu przeniesienia napędu które przetwornik potrzebuje znać. Następnie dane dotyczące warunków atmosferycznych czyli temperatura zewnętrzna oraz ciśnienie atmosferyczne. Kolejne dane to dane samochodu, dokładny obwód koła oraz dokładna masa samochodu co do 5 kg. Jest to jedna z najważniejszych wartości mająca największy wpływ na wynik. W większości przypadków masa właściwa pojazdu nie pokrywa się z masą z dowodu choćby ze względu na inny stan płynów, modyfikacje techniczne czy też ilość osób w samochodzie podczas pomiaru. Dynomet ma swój przetwornik, korekcja pomiarów jest według normy DIN70020, przez co wartości zmienne czyli na przykład warunki pogodowe jak ciśnienie atmosferyczne czy temperatura powietrza nie wpłyną na wahania pomiarów mocy.