Audi S6 C8 TDI 3.0d DEWA (347KM) 385KM 755Nm – chip tuning silnika i skrzyni biegów, wyłączenie AdBlue SCR

-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika
-odczyt programu sterownika skrzyni biegów
-modyfikacja wybranych parametrów obu programów
-usunięcie z programu obsługi systemu Adblue SCR
-programowanie sterowników, logi i kilka korekt
-ostateczna diagnostyka i ponowny pomiar na hamowni

Dodatkowo:
-podbicie punktów zmiany biegów, skrzynia trzyma trochę wyższe obroty przy delikatnym obciążeniu
-podniesienie ciśnienia oleju w silniku
-wyłączenie systemu Start Stop

Całkowite wyeliminowanie problemu związane z układem AdBlue. Problemem najczęściej jest wtrysk, sonda, pompa lub oprogramowanie odpowiadające za pracę układu. Poszukiwanie usterki kończy się często podobnymi kosztami lub kilkukrotnie przewyższającymi usunięcie układu. Samochód nadal spełnia normy emisji spalin przy czym już EURO5. Katalizator oraz filtr cząstek stałych pozostają oczywiście na swoim miejscu i nie koliduje to w żaden sposób z brakiem układu AdBlue znajdującym się już na końcu ekologii. Filtr DPF nadal spełnia swoją rolę i poprawnie się dopala. Więcej szczegółów dotyczących układów AdBlue SCR: https://reptune.pl/elektronika/usuwanie-wylaczanie-adblue-scr/

Seria: 347KM 700Nm
Pomiar serii: 346KM 705Nm
Po modyfikacji: 385KM 755Nm

Pozostałe realizacje Audi