Głównym celem prac przy aucie była wymiana łańcucha rozrządu i zwiększenie mocy. Przy tego typu pracach przeważnie jest sporo dodatkowych czynności jakie należy wykonać korzystając już z wyciągniętego silnika aby nie wracać ponownie do tematu. Przykładem są choćby kolektory ssące, do których wyczyszczenia jest potrzeba demontażu silnika.
W przypadku tego konkretnego silnika dodatkowym problemem jest deficyt w dostępności części, oznacza to większość zakupów bezpośrednio w serwisie.
Po dużym serwisie samochód można było poddać modyfikacji zwiększającej moc.
– diagnostyka dynamiczna wstępnie oceniająca kondycję silnika
– przygotowanie samochodu do dużego serwisu
– wymiana kompletnego łańcucha rozrządu
– wymiana napędu pompy oleju
– komplet uszczelnień
– czyszczenie nagaru z układu dolotowego oraz kanałów w głowicach
– ponowna diagnostyka i hamownia po pracach serwisowych
– chip tuning silnika, modyfikacja pamięci sterownika silnika
– elektroniczne podniesienie ciśnienia oleju silnikowego
Seria: 435KM 900Nm
Pomiar serii: 441KM 896Nm
Po modyfikacji: 493KM 974Nm
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Wyrażam zgodę

Pozostałe realizacje Audi