Audi A7 C8 Quattro 50TDI 3.0d DDVB (286KM) 325KM 686Nm – chip tuning silnika i skrzyni biegów

W niektórych egzemplarzach silników 3.0d z grupy VAG m.in wersja 286KM występująca obecnie w wielu modelach Audi i Volkswagen zauważalna jest opóźniona reakcja na gaz. Objawia się to chwilową zwłoką od momentu wciśnięcia pedału gazu do momentu zanim auto zacznie przyspieszać. Tą opóźnioną reakcję można zawsze skrócić, prawie całkowicie zlikwidować. Robi się to w standardzie przy okazji modyfikacji mocy.

-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-wyciągnięcie sterownika silnika w celu zrobienia kopii zapasowej
-odczyt programu przez złącze
-modyfikacja wybranych parametrów programu + dodatkowo skrócenie czasu reakcji na gaz
-programowanie sterownika silnika
-odczyt i modyfikacja wybranych parametrów oprogramowania skrzyni biegów (odblokowanie momentu, skrócenie czasu zmiany biegów)
-jedna korekta, diagnostyka i ostateczny pomiar na hamowni

Seria: 286KM 600Nm
Pomiar serii: 287KM 618Nm
Po modyfikacji: 325KM 686Nm

Pozostałe realizacje Audi