Audi A3 8V FL S-tronic 2.0TDI CRLB (150KM) 192KM 442Nm – modyfikacje STAGE 2

Auto było już po naszym programie STAGE 1. Kolejny etap to założenie nowego większego turbo z wersji GTD 2.0TDI 184KM oraz wystrojenie silnika od nowa tym razem już z koniecznością modyfikacji skrzyni biegów i bez DPFa. Po tej modyfikacji można uzyskać okolice 190-200KM i 450Nm co ważne z przyzwoitą temperaturą spalin i w przypadku braku filtra DPF bezdymnie. Należy zwrócić uwagę na zakres momentu maksymalnego 440Nm, który jest dostępny w zakresie 2200-2800obr i na moc 190KM, która jest dostępna w szerokim zakresie 3200obr-4200obr. Tym samym po raz kolejny podkreślamy, że nie tylko należy się sugerować maksymalnymi wartościami a przede wszystkim zakresami mocy i momentu.

– diagnostyka dynamiczna i pomiar mocy
– montaż turbo z wersji GTD 2.0TDI 184KM
– demontaż filtra cząstek stałych DPF
– ponowna diagnostyka i pomiar mocy
– odczyt i modyfikacja programu sterującego silnikiem
– odczyt i modyfikacja programu sterującego skrzynią biegów
– strojenie czyli kilka korekt dla dopracowania programu i wyrównania parametrów
Seria: 150KM 340Nm
Pomiar serii z nowym turbo: 156KM 345Nm
Po modyfikacji z nowym turbo: 192KM 442Nm

Pozostałe realizacje Audi