VW Volkswagen Golf 7R 2.0TSI CYF (300KM) – modyfikacja układu hamulcowego i jezdnego

Samochód przyjechał do nas na przygotowanie pod zdecydowanie większe moce. Zmodyfikowaliśmy układ hamulcowy oraz jezdny.

Zakres modyfikacji obejmuje:

1. Układ hamulcowy
– zaciski 6-cio tłoczkowe BREMBO + indywidualne malowanie z grafiką LOGO R dla MK7R
– tarcze przód 390mm (390x36mm)
– tarcze tył 356mm (356x22mm)
– przewody w stalowym oplocie HEL
– wydajniejszy płyn hamulcowy MOTUL

2. Układ jezdny:
– sprężyny EIBACH – 15mm
– stabilizatory sportowe EIBACH P+T 25mm i 22mm
– tuleje zawieszenia poliuretan + wzmocnione OEM
– wzmocnione łączniki stabilizatora
– nowe mocowanie górne z łożyskami, odboje, osłony i podkłady sprężyn
– dystanse indywidualnie dopasowanie pod felgi CADIZ 19″ 11mm + 13mm
– indywidualne ustawienie geometri kół P+T

3. Dodatkowo serwis olejowy silnika i skrzyni DSG

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Wyrażam zgodę

Pozostałe realizacje Volkswagen