VW Volkswagen Golf 7 GTD 2.0TDI CUNA (184KM) 225KM 464Nm – chip tuning silnika
Samochód był już po obcej modyfikacji. Jak zawsze wtedy sprawdzamy auto pod kątem parametrów oraz mocy. Jeżeli trzyma parametry i wyniki po obcej modyfikacji są zadawalające zostawiamy obcą modyfikację i kończymy na diagnostyce i pomiarze na hamowni. Jeżeli nie, odczytujemy wówczas program sterujący silnikiem na podstawie, którego należy znaleźć oryginał. Na bazie oryginału na nowo modyfikowane są mapy sterujące pracą silnika.
– diagnostyka dynamiczna i hamownia obcej modyfikacji
– odczyt zawartości pamięci sterownika silnika na podstawie którego został określony oryginał
– ponowna diagnostyka dynamiczna i hamownia po przywróceniu serii
– modyfikacja programu sterującego silnikiem na nowo i zaprogramowanie jednostki sterującej
– ponowna diagnostyka dynamiczna weryfikująca zwiększone na nowo parametry i ostateczny pomiar na hamowni
Seria: 184KM 380Nm
Pomiar serii: 188KM 396Nm
Po modyfikacji: 225KM 464Nm
Pozostałe realizacje Volkswagen
Zostaw komentarz