W większości przypadków te silniki nie trzymają serii w górnej partii (czyli mocy) i jest to normalne. Po wprowadzonych zmianach celowo obniżyliśmy (wygładziliśmy) moment obrotowy aby nie było chwilowego mocnego przyrostu momentu ze względu na napęd na przednie koła. Po obniżeniu chwilowego maksymalnego momentu aż o 50Nm bo tyle wychodziło docelowo (widać na drugim wykresie szkic obrazujący chwilowy moment) otrzymaliśmy efekt praktycznie ciągłego równego przyspieszenia w całym zakresie obrotów i mniejszą podatność na tracenie przyczepności. Tym razem podkreślamy, że nie najważniejsze są wysokie wyniki, ale zakres mocy i momentu oraz finalny efekt odczuć na drodze. Ogólny przyrost +70KM i 39Nm. Zawsze podkreślamy o indywidualnym podejściu do każdego silnika z osobna.
– diagnostyka i hamownia serii
– wymiana na wydajniejsze turbo od TC-Turbo
– wymiana na wydajniejszy intercooler FMIC
– downpipe custom (long 3”) ze sportowym katalizatorem EURO4
– długotrwałe strojenie silnika
Seria: 250KM 360Nm
Pomiar serii: 232KM 376Nm
Po modyfikacjach: 302KM 415Nm (obniżony z 465Nm, patrz wykres)
Zostaw komentarz