Ford Fiesta MK6 1.25i (60KM) 89KM 119Nm – chip tuning silnika

Jednostka 1.25i występowała w dwóch wersjach mocy 60 i 80KM ale o tym samym maksymalnym momencie obrotowym jak podaje producent 114Nm. To kolejny przykład gdzie jednostkę wolnossącą można zmodyfikować samym programem ale tylko dlatego, że jest ona elektronicznie celowo okrojona. Wersję 80KM można zmodyfikować również lecz jest to już mało opłacalne ze względu na przyrost rzędu 5% mocy i momentu obrotowego.

-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika
-modyfikacja wybranych parametrów w celu odblokowania okrojonej mocy i delikatnego jeszcze podkręcenia podobnie jak jednostki 80 konnej
-programowanie sterownika zmodyfikowaną zawartością
-diagnostyka dynamiczna i sprawdzenie mocy

Seria: 60KM 114Nm
Pomiar serii: 65KM 108Nm
Po modyfikacji: 89KM 119Nm