Przeróbka układu wydechowego. Przyrost mocy przed budową silnika bez remapu i ruszania kolektora na 163KM i 200Nm. Budowa od podstaw silnika. Cześć prac wykonał sam właściciel i zakres prac z modyfikacjami jest dość imponujący.
Rozebranie jednostki na części pierwsze, składanie na nowych komponentach oraz modyfikacja bloku i głowicy:
– Porting głowicy
– rozwiert bloku
– nad wymiarowe nowe tłoki
– wzmocnione pierścienie tłokowe
– wzmocnione panewki główne oraz korbowodowe
– nowa pompa oleju
– sportowe wałki rozrządu
– sportowy kolektor wydechowy
– sportowy kolektor ssący
– nowy łańcuch rozrządu + nowe koła
– większe hamulce przód + tył tarcze EBC + Ferrodo DS2500
– przewody w stalowym oplocie
– tuleje poliuretan kpl.
– zawieszenie gwintowane
– odmalowane zwrotnice + nowe piasty i łożyska
– szpera
– dodatkowe zegary
– dodatkowe chłodnice (oleju silnikowego i wspomagania)
– zredukowana waga samochodu (maska z tworzywa sztucznego, usuniecie klimatyzacji i pozostałe inne zabiegi)
+ mnóstwo innych rzeczy

Poprzednie modyfikacje:

– DP 2,5”
– wydech 2,25”
– tłumik Magnaflow