Ford Transit Custom 2.2TDCI (100KM) 142KM 351Nm – chip tuning silnika

Silniki te występują w trzech wersjach mocowych: 100KM 310Nm, 125KM 330Nm i 155KM 385Nm. Wszystkie jednostki to te same silniki i osprzęt jedynie z różnicami programowymi. W tym egzemplarzu można dojść do nawet lekko ponad 170KM i ponad 400Nm lecz ze względu na stan filtra głównie górna partia obrotów pozostała w bardzo bezpiecznym zakresie co dało wynik 142KM. Mimo delikatnego programu jest spora różnica w momencie obrotowym. W jednym momencie (2800obr) to więcej o blisko 100Nm co dokładnie widać na wykresach zwracając uwagę na różnice w przebiegu momentu obrotowego przed i po.

-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika ECU
-modyfikacja wybranych parametrów
-programowanie sterownika zmodyfikowaną zawartością
-diagnostyka dynamiczna i sprawdzenie mocy

Seria: 100KM 310Nm
Pomiar serii: 103KM 296Nm
Po modyfikacji: 142KM 351Nm