Jeżeli macie Państwo problem z:

– układem Adblue SCR
– filtrem cząstek stałych DPF FAP w dieslu
– filtrem cząstek stałych GPF OPF w benzynie
– zaworem EGR
– sondą lambda lub NOx
– klapami wirowymi kolektora ssącego

postaramy się pomóc. Diagnozujemy te wszystkie systemy w poszukiwaniu usterek, a ostatecznie je wyłączamy i usuwamy.

Od 2010 roku zajmujemy się modyfikacjami mechanicznymi i elektronicznymi samochodów osobowych oraz dostawczych każdej marki. Modyfikujemy silniki głównie turbodoładowane, zarówno diesla jak i benzynowe. Jest to profesjonalny chip tuning silnika oraz chip tuning skrzyni biegów oparty o indywidualne rozwiązania w przypadku każdej jednostki z osobna. Przeprowadzamy modyfikacje mechaniczne silnika i jego osprzętu jak wydajniejsze większe turbo, wydajniejszy układ paliwowy, większe wtryski, sportowy wydech, większy i wydajniejszy intercooler, większy dolot, sportowy wydajniejszy układ hamulcowy, sportowe zawieszenie i układ przeniesienia napędu.

Wszystkie wyniki naszych prac od samego początku naszej działalności potwierdzamy wykresami z hamowni podwoziowej oraz drogowej 4×4, która jest niezbędna do przeprowadzenia profesjonalnego chip tuningu. Przed każdą modyfikacją dokonujemy diagnostyki dynamicznej z pomiarem mocy na hamowni w celu zbadania danej jednostki czy nadaje się do modyfikacji.

Usuwanie i wyłączanie Adblue SCR

Usuwamy system całkowicie elektronicznie. Pozostałe podzespoły ekologiczne pozostają na swoim miejscu.

Usuwanie i wyłączanie DPF FAP GPF

Usuwamy filtry elektronicznie i fizycznie. Zawsze pozostawiając katalizator i zawór EGR na swoim miejscu, pod warunkiem, że są sprawne.

Usuwanie i wyłączanie EGR

Usuwamy programowo zawory EGR. Głównie kiedy zawór jest nieszczelny, zacina się oraz gdy jest potrzeba uzyskania bardzo dużych mocy z danej jednostki.