VW Volkswagen Passat B8 2.0BiTDI CUAA (240KM) 268KM 552Nm – serwis, chip tuning silnika i skrzyni biegów
W aucie był problem z wypalającą się podkładką pod wtryskiem 1-go cylindra. Poprzedni warsztat stosował dobrej jakości części ale nie zdiagnozowano przyczyny powracającego problemu. Wykonaliśmy wszystko zgodnie z wymaganą technologią aby ten problem nie wrócił.
Dodatkowo wymiana kompletnego rozrządu również z napędem pompy oleju i czyszczeniem smoka pompy.
Od strony elektronicznej wykonaliśmy chip tuning silnika i skrzyni biegów dla poprawy osiągów i zredukowania konsekwencji norm WLTP. W skrzyni również tradycyjnie podniesienie punktów zmiany biegów dla zapobiegania utrzymywania niskich obrotów silnika podczas normalnej jazdy w trybie Drive.
-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika i skrzyni biegów przez złącze
-modyfikacja wybranych parametrów programów
-programowanie sterownika silnika i skrzyni biegów
-diagnostyka i pomiar na hamowni
Seria: 240KM 500Nm
Pomiar serii: 222KM 480Nm
Po modyfikacji: 268KM 552Nm
Pozostałe realizacje Volkswagen
Zostaw komentarz