Silnik w trakcie strojenia sprawiał małe kłopoty ze względu na temperaturę spalin. Biorąc pod uwagę, że auto było strojone w temperaturze niskiej 5 do 8 stopni C należało jak zawsze w niższych temperaturach zachować większą granicę bezpieczeństwa parametrów chroniąc silnik później w wysokie temperatury. Dlatego zawsze podkreślamy o konieczności indywidualnego podejścia do każdego egzemplarza z osobna. Strojenie trwało cały dzień.
-diagnostyka dynamiczna
-odczyt programu
-modyfikacja wybranych parametrów programu
-diagnostyka i hamowanie auta
-wielokrotne ponowne nanoszenie korekt, programowanie jednostki sterującej
-zdjęcie ogranicznika prędkości
-wyłączenie funkcji Start Stop
-łata gwarancyjna, która nie zmienia numeru weryfikacji kalibracji oprogramowania
Seria: 240KM 500Nm
Pomiar serii: 245KM 510Nm
Po modyfikacji: 284KM 602Nm
Zostaw komentarz