VW Tiguan 2 FL STAGE 2 331KM 504Nm 2.0TSI 245KM DNPA DSG R-line

Właściciel chciał wykonać układ wydechowy ze sprecyzowanymi oczekiwaniami (dobre brzmienie lecz subtelne). Celem było wykonanie układu wydechowego z 4 końcówkami w samochodzie, w którym już tylko można spotkać atrapy wydechu w wersji R-Line.
Ze względu na rodzinę chciał mieć cisze w podróży oraz możliwość zmiany na subtelną słyszalność modyfikacji. Zastosowaliśmy DownPipe ze sportowym katalizatorem WAGNER TUNING 200cpsi spełniający normę euro6 dla poprawy osiągów.
W sekcji środkowej przelotowy tłumik oraz catback z Audi S3 8Y który dobrze brzmi i ma przy tym dobry przepływ spalin.

Wersja Allspace wydłużona nie wychodziła w wersji R a my zrobiliśmy wersję Allspace R-line 7 osobową z osiągami R w wersji wydłużonej, zmieniając dolną część zderzaka od wersji przed liftem dla zastosowania 4 końcówek, montaż układu hamulcowego z wersji R i modyfikacji programu silnika i skrzyni biegów.

Uzyskaliśmy 331KM i 504Nm po wykonaniu kompletnego wydechu i programu. Samochód nie był wyposażony w sterowanie klap wydechu więc zastosowaliśmy sterowanie na pilota.
Sprostaliśmy wymaganiom właściciela. Ma rodzinne auto 7 osobowe z hakiem na bagażnik z rowerami, ma wydech oraz osiągi Tiguana R, który jest nie dostępny w wersji Allspace. To wyjątkowa specyfikacja, którą chyba jeszcze mało kto zrealizował.

Od strony mechanicznej:

-montaż układu hamulcowego od Tiguan R na przedniej osi
-malowanie i regeneracja zacisków tył (G-brakes) pod kolor OEM R tarcze wiercone Brembo 310×22
-montaż downpipe z termoizolacją + katalizator WagnerTuning euro6 200cpsi
-budowa sekcji środkowej z tłumkiem przelotowym
-adaptacja catback z Audi S3 8Y + dopasowanie 4-ch końcówek
-montaż dolnej dokładki pod 4 końcówki z wersji ALLSPACE przedlift
-modyfikacja obudowy filtra powietrza

Od strony elektronicznej:

Chip tuning silnika:
-modyfikacja programu w celu maksymalnego podniesienia osiągów z zachowaniem marginesu bezpieczeństwa
-wyłączenie obsługi filtra GPF/OPF
-decat czyli wyłączenie obsługi katalizatora
-zdjęcie ogranicznika prędkości Vmax
-wyłączenie funkcji Start Stop

Chip tuning skrzyni biegów:
-podniesienie punktów zmiany biegów
-odblokowanie momentu obrotowego
-skrócenie czasu zmiany biegów

Seria: 245KM 360Nm
Pomiar serii: 262KM 390Nm
Po modyfikacji: 331KM 504Nm

Pozostałe realizacje Volkswagen