VW Arteon R FL STAGE 3 499KM 627Nm 2.0TSI 320KM DNFG DSG
Samochód trafił do nas na poprawki, montaż turbo Garrett PowerMax oraz strojenie od nowa pod zmiany mechaniczne. Niestety było tu dużo poprawek lecz nie będziemy się o tym rozpisywać. W aucie zamontowano intercooler WagnerTuning oraz DownPipe. Nie wszystko pasowało i dźwięk wydechu nie był zadowalający.
Po obcym programie auto również nie spełniało ważnych parametrów jak temperatura spalin, która osiągała 1200*C!, wynik modyfikacji pozostawiał wiele wątpliwości. Samochód nie był hamowany przed i po modyfikacji w innym miejscu. Właściciel otrzymał jakieś wartości, po pomiarze na naszej hamowni podwoziowej okazało się, że podane przez kogoś wyniki były zawyżone. Rozwiązaliśmy kilka problemów technicznych, problem z niedoładowaniem powyżej 6000obr. i trybem awaryjnym.
W układzie wydechowym po za poprawą montażu zastosowaliśmy katalizator sportowy WagnerTuning 200cpsi z normą Euro6 oraz dołożyliśmy środkowy tłumik. W celu dodatkowego przyrostu zamontowaliśmy dolot RacingLine VWR600, TIP RacingLine, cewki +10%, zimniejsze świece.
Silnik strojony na paliwie 98. Maksymalna temperatura spalin 900*C. Jak zawsze oprócz wyników mocy i momentu, kładziemy główny nacisk na bezpieczeństwo silnika, jego osprzętu i długotrwałą bezawaryjną eksploatację w każdych warunkach, czy to codziennych czy też torowych.
Od strony technicznej:
– turbo GARRETT PowerMax evo4
– chargepipe do88
– TIP RacingLine
– dolot VWR600
– Intercooler WagnerTuning
– DP + Kat 200cpsi + tłumik środkowy
– nowa chłodnica AC
– modyfikacja przedniego pasa pod VWR600
– obsługa olejowa silnika, DSG oraz 4×4
– cewki RacingLine +10%
Od strony elektronicznej:
Chip tuning silnika Simos19:
– diagnostyka dynamiczna w celu znalezienia przyczyn problemów na obcym programie
– przywrócenie oryginalnego programu sterującego silnikiem i programu skrzyni biegów
– wyłączenie obsługi filtra GPF/OPF
– Decat wyłączenie obsługi katalizatora
– usunięcie Vmax
– wyłączenie funkcji Start Stop
– długotrwałe strojenie STAGE 3
Chip tuning skrzyni DQ500:
-podniesienie punktów zmiany biegów
-odblokowanie momentu obrotowego
-skrócenie czasu zmiany biegów
Seria: 320KM 420Nm
Pomiar serii (intercooler, downpipe): 364KM 466Nm
Po modyfikacjach: 499KM 627Nm
Pozostałe realizacje Volkswagen

















































































Zostaw komentarz