Seat Ibiza 6L Sport 1.9TDI>2.0TDI ASZ (130KM) 301KM 544Nm – modyfikacje STAGE 4
Auto między innymi po wymianie silnika na 2.0TDI, poniżej jedynie modyfikacje silnika składanego od podstaw i powiązane z silnikiem. Na przestrzeni czasu były też małe zmiany mechaniczne i każdorazowo korekty programu do tego.
– turbo GTB2260VKLR
– intercooler 600×300 3”
– dolot IC 2,5”
– EGR OFF
– usunięta klapa gasząca
– wydech 3”
– inny kolektor ssący i wydechowy
– głowica po delikatnym portingu (zawory seryjne)
– TIP 3”
– HF 80
– MAP 4Bar
– sprzęgło SACHS RACE + Kevlar
– zegary EGT + ciśnienie oleju
– odcięcie 5000 obr.
Pozostałe realizacje Seat
Duze straty ma takie orurowanie?
Witam, nie. Oczywiście przy odpowiednim poprowadzeniu orurowania, ustawieniu turbo i wystrojeniu.