Porsche 958 92A Cayenne S diesel 2 II FL 4.2d (385KM) 395KM 939Nm – chip tuning silnika

Silnik wygenerował 355KM fabrycznej mocy i 842Nm momentu. Producent założył 385KM i 850Nm. Przebieg zbliżający się do 200 000 km. Silnik nie był jeszcze w żaden sposób przygotowywany serwisowo do modyfikacji (wtryski, nagar, filtr cząstek stałych itd.). Z doświadczenia wiemy, że po przygotowaniu serwisowym (szczegóły na naszej stronie na przykładach innych silników 3.0, 4.0 i 4.2 diesel) wynik mocy byłby wyższy. Samochód przyjechał z założonym boxem, który jak wiadomo oszukuje sterownik silnika i nigdy nie da nawet w połowie tak satysfakcjonujących przyrostów jak bezpośrednia ingerencja w sterownik silnika. Finalnie +40KM i 100Nm.

-demontaż boxa nieznanej firmy
-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika
-modyfikacja wybranych parametrów programu
-programowanie sterownika silnika
-diagnostyka i pomiar na hamowni
-wymagana jedna korekta z związku z deficytem mocy
-ponowna diagnostyka i pomiar mocy
Seria: 385KM 850Nm
Pomiar serii: 355KM 842Nm
Po modyfikacji: 395KM 939Nm
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Wyrażam zgodę