Opel Insignia B 2.0CDTI (170KM) 210KM 431Nm – chip tuning silnika, wyłączenie AdBlue SCR
-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika
-modyfikacja wybranych parametrów programu celem zwiększenia mocy
-usunięcie z programu obsługi systemu SCR Adblue
-programowanie sterownika silnika zmodyfikowaną zawartością
-diagnostyka dynamiczna i pomiar na hamowni
Całkowite wyeliminowanie problemu związane z układem Adblue. Problemem najczęściej jest wtrysk, sonda, pompa lub oprogramowanie odpowiadające za pracę układu. Poszukiwanie usterki kończy się często podobnymi kosztami lub kilkukrotnie przewyższającymi usunięcie układu. Samochód nadal spełnia normy emisji spalin przy czym już EURO5. Katalizator oraz filtr cząstek stałych pozostają oczywiście na swoim miejscu i nie koliduje to w żaden sposób z brakiem układu Adblue znajdującym się już na końcu ekologii. Filtr DPF nadal spełnia swoją rolę i poprawnie się dopala. Więcej szczegółów dotyczących układów Adblue SCR: https://reptune.pl/elektronika/usuwanie-wylaczanie-adblue-scr/
Seria: 170KM 400Nm
Pomiar serii: 168KM 407Nm
Po modyfikacji: 210KM 431Nm
Pozostałe realizacje Opel
Zostaw komentarz