Mercedes W205 C180 1.6T (156KM) 174KM 285Nm – chip tuning silnika, pops bangs
W tych silnikach to zakres mocy i momentu jest najważniejszy a nie tylko maksymalne wartości. Wartości przeważnie nie są powalające, małe różnice w mocy i momencie obrotowym po modyfikacji rekompensuje zakres mocy i momentu. Mimo niewielkiego przyrostu to różnica w całym zakresie obrotów sprawia, że modyfikacja jest odczuwalna i przez to opłacalna.
-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu sterownika silnika ECU
-modyfikacja wybranych parametrów
-programowanie sterownika zmodyfikowaną zawartością
-diagnostyka dynamiczna i sprawdzenie mocy
-pops bangs, krótkie ale treściwe strzały przy hamowaniu silnikiem w wysokim zakresie obrotów + strzały na postoju
-jedna korekta potwierdzająca osiągnięcie maksymalnych bezpiecznych parametrów do wygenerowanej mocy i dwie korekty w związku ze strzałami
Seria: 156KM 250Nm
Pomiar serii: 158KM 266Nm
Po modyfikacji: 174KM 285Nm
Pozostałe realizacje Mercedes
Zostaw komentarz