Budowa i montaż kompletnych sportowych układów wydechowych ze stali kwasoodpornej customowych oraz dedykowanych.
Customowe układy wydechowe, to nic innego jak realizowane przez nas wydechy na życzenie Klienta. Nasze sportowe układy wydechowe wykonujemy ze stali nierdzewnej. Co ważne, modyfikacje obejmują kompletne wydechy od kolektora po same końcówki z uwzględnieniem preferencji i oczekiwań Klienta.
– wykonanie DP DownPipe również do samochodów dla których nie są dostępne dedykowane
– sportowe katalizatory o wydajniejszym przepływie EURO 2, 3, 4,5,6 (oraz wkłady)
– montaż gotowych dedykowanych układów wydechowych
– dedykowane układy wydechowe od sprawdzonych i renomowanych producentów w dowolnych konfiguracjach.
– kompletne układy wydechowe o dowolnej średnicy z dowolną ilością tłumików
– zaawansowane wydechy ze sterowaniem klap w układzie na pilota(elektroniczne oraz na podciśnienie – jak w wersjach R32, RS4, S8 itp.)
– wykonanie końcówek na zamówienie

Katalizatory, tłumiki, końcówki oraz elementy połączeń V-BAND.
Wykonanie indywidualnych DownPipe ze sportowymi katalizatorami najwyższej jakości firmy WAGNER Euro6.
Audi S3 8V 2.0TFSI
DP 3” Cat-Back MG Motorsport, końcówki MG w czarnym połysku.
Końcówki wydechu na zamówienie do samochodów do których nie są dostępne dedykowane.
Montujemy sportowe katalizatory w celu poprawienia osiągów, zachowując przy tym normę spalin. Dostępne katalizatory SPORTOWE:


– EURO 2 100/200cpi

– EURO 3 100/200cpi

– EURO 4 100/200cpi

– EURO 5 oraz EURO 6 100/200cpi

Do silników PB ON LPG. Katalizatory uniwersalne również EURO 2,3,4,5 400/500cpi


Toyota Celica VII 1.8 2ZZ-GE
Kompletny układ z fabrycznym katalizatorem 2,5” na dwóch tłumikach. Końcówka 4” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Mercedes Benz CLS 63 AMG C218
Układ wydechowy 3” ze sportowymi katalizatorami EU6 WAGNER. Całość z x-pipe 3” dodatkowo modyfikacja oryginalnych tłumików końcowych pod 3”.
Układ wydechowy 3” do płyty PQ35 Golf 5/6 passat B6 B7 Leon II Altea, Toledo Touran Audi A3 8P.
Mercedes Benz s500 W220
Cat-Back RM 3”+ 2×2,5” na czterech tłumikach przelotowych.
 
Hyunadi Coupe III 2.0
Kompletny układ z kolektorem wydechowym. Wszystko 2,5” katalizator sportowy EURO4 na trzech tłumikach. Końcówki 4×3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T
Cat-Back RM 2,5” z klapą sterowaną na pilota, końcówki 2x 3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Jeep Grand Cherokee WK2 SRT
Dedykowany Cat-Back BORLA.
Audi A6 C5 1.8T Quattro
Cat-Back na 4 tłumikach od katalizatora, końcówki 3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Ford Mondeo 2.5T
Kompletny układ wydechowy ze sportowym katalizatorem EURO4 na trzech tłumikach. 2,5” + 2x 2” końcówki 2,5”.
Ford S-Max 2.5T
Cat-Back 2,5” na dwóch tłumikach końcówki 4”
BMW 330d E91
DP 3” + 2,5” komplet, końcówki 2×2,75” cienkościenne.
VAG GROUP – Katalizator EURO4 2.7-3.0TDI
DownPipe oraz DP-Decat
VW Touran 1T 1.9TDI
DownPipe 3” + Cat-Back 2,5” na dwóch tłumikach. Układ cichy jak fabryczny.
Audi A6 C4 2.8 V6
Kompletny układy wydechowy na dwóch katalizatorach oraz dwóch tłumikach. Końcówki 2x 3” z przetłoczeniem do wewnątrz.
Mazda 6 2.3
Kompletny układ wydechowy na trzech tłumikach. Końcówki 2,75” cienkościenne.
VW Golf 5 1.9TDI
Kompletny układ wydechowy na trzech tłumikach. Całość 3”, końcówki 2×3” cienkościenne. Układ cichy jak fabryczny.
Subaru Outback 3.6 Boxer
Cat-back 2,5” + 2” końcówki 2,5” zawinięte do dołu jak w oryginale.
BMW 530d E61
Kompletny układ wydechowy 3” ze sportowym katalizatorem EURO 4.
Kia Ceed