Modyfikacja oraz remonty silników benzynowych i diesla. Dodatkowo przygotowanie indywidualne danej jednostki auta pod wymogi właściciela.
– wzmocnienie silnika kutymi tłokami i korbowodami
– obróbka/modyfikacja głowicy – porting + obróbka gniazd zaworowych
– modyfikacja oraz adaptacja bloków/rozwiert
– szlif/polerowanie wału korbowego
– wymiana jednostek na nowsze lub starsze (lepszej konstrukcji)
– wymiana pierścieni tłokowych na wzmocnione
– adaptacja układu paliwowego na wydajniejszy (większe wtryski/wtryskiwacze/montaż wydajniejszych pomp paliwa)
– modyfikacja (poprawa) napędu pompy olejowej gruby VAG
Używamy najlepszej jakości komponentów, aby wzmocnić silnik przedłużając mu trwałość.
Silniki składamy z największą precyzją i starannością. Dbając o szczegóły oraz doskonałe przygotowanie.
Aby uzyskać wysokie osiągi oraz trwałość jednostki wzmacniamy ”dół silnika” kutymi korbowodami, wzmocnionymi szpilkami i panewkami.
Rozwiercanie bloku (w przypadkach gdy jest to możliwe) pozwala zwiększyć pojemność. Nowa gładź cylindrów w połączeniu z nowymi pierścieniami po dotarciu gwarantuje nam najlepsze ciśnienie sprężania na cylindrach.
Porting głowic pomaga w osiągnięciu większej mocy, a co za tym idzie (przy odpowiednio dobranym osprzęcie silnika) rozszerzyć zakres momentu obrotowego.
Modyfikacja zaworów dolotowych i wydechowych to kolejna część zabiegów, która pozwala na osiągnięcie wyższego wyniku ogólnej modyfikacji.
Wymiana – adaptacja silnika 3.0TDI V6 na nowszy konstrukcyjnie. Wymiana jednostki I generacji (4 łańcuchy rozrządu) ASB na generację nowszą (2 łańcuchy rozrządu) CDU. Taki zabieg wymaga sporej ilości przeróbek który daję korzyści na przyszłość.
Silnik został sparowany z fabryczna skrzynia automatyczną TipTronic i napędem Quattro.
Napęd pompy olejowej mimo poprawy przez producenta to nadal pozostawiony problem, który pojawia się tak samo jak wcześniej tylko po większym przebiegu. Wiele właścicieli zapomina lub nie wie o tym.