Modyfikacja oraz remonty silników benzynowych i diesla. Dodatkowo przygotowanie indywidualne danej jednostki auta pod wymogi właściciela.
– wzmocnienie silnika kutymi tłokami i korbowodami
– obróbka/modyfikacja głowicy – porting + obróbka gniazd zaworowych
– modyfikacja oraz adaptacja bloków/rozwiert
– szlif/polerowanie wału korbowego
– wymiana jednostek na nowsze lub starsze (lepszej konstrukcji)
– wymiana pierścieni tłokowych na wzmocnione
– adaptacja układu paliwowego na wydajniejszy (większe wtryski/wtryskiwacze/montaż wydajniejszych pomp paliwa)
– modyfikacja (poprawa) napędu pompy olejowej gruby VAG
Używamy najlepszej jakości komponentów, aby wzmocnić silnik przedłużając mu trwałość.
Rozwiercanie bloku (w przypadkach gdy jest to możliwe) pozwala zwiększyć pojemność. Nowa gładź cylindrów w połączeniu z nowymi pierścieniami po dotarciu gwarantuje nam najlepsze ciśnienie sprężania na cylindrach.
Aby uzyskać wysokie osiągi oraz trwałość jednostki wzmacniamy ”dół silnika” kutymi korbowodami, wzmocnionymi szpilkami i panewkami.
Porting głowic pomaga w osiągnięciu większej mocy, a co za tym idzie (przy odpowiednio dobranym osprzęcie silnika) rozszerzyć zakres momentu obrotowego.
Modyfikacja zaworów dolotowych i wydechowych to kolejna część zabiegów, która pozwala na osiągnięcie wyższego wyniku ogólnej modyfikacji.
Wymiana – adaptacja silnika 3.0TDI V6 na nowszy konstrukcyjnie. Wymiana jednostki I generacji (4 łańcuchy rozrządu) ASB na generację nowszą (2 łańcuchy rozrządu) CDU. Taki zabieg wymaga sporej ilości przeróbek który daję korzyści na przyszłość.
Silnik został sparowany z fabryczna skrzynia automatyczną TipTronic i napędem Quattro.
Podczas remontu lub modyfikacji tłoki fabryczne są sprawdzane, usuwamy z nich również nagar.
Napęd pompy olejowej mimo poprawy przez producenta to nadal pozostawiony problem, który pojawia się tak samo jak wcześniej tylko po większym przebiegu. Wiele właścicieli zapomina lub nie wie o tym.