Wykonujemy zaawansowane wymiany skompilowanych rozrządów na paskach oraz łańcuchach. Dodatkowo przerabiamy słabe elementy rozrządu które są wadliwie wykonane przez producenta.
Do wymiany stosujemy przeważnie oryginalne lub zamienne tej samej wysokiej jakości zestawy rozrządów.
Porsche Cayenne II 3.0 CRC
Kompleksowa wymiana rozrządu. Taka wymiana wiąże się wyjęciem całego zespołu napędowego.
Audi A5 3.0TDI CDUC
Wymiana kompletnego rozrządu. Taka wymiana wiąże się wyjęciem całego zespołu napędowego.
Audi A6 C6 3.0TDI ASB
Wymiana kompletnego rozrządu. W tym przypadku konieczne jest wyjęcie silnika.
Audi A8 D3 4.0TDI ASE
Wymiana rozrządu wymaga demontażu całego zespołu napędowego.
Alfa Romeo 164 3.0
Wymiana rozrządu bez specjalistycznych przyrządów spowoduje nieprawidłową pracę silnika.
Audi Q5 3.0TDI CCWA
W tym przypadku wymiana wiąże się z demontażem skrzyni biegów.
VW Audi Seat Skoda 1.4TSI/TFSI
Wymiana kompletnego rozrządu wraz z wariatorem. Na oryginalnych częściach ASO.
Mazda 6 2.0 DID
Wymiana łańcucha rozrządu. Problemem w tych silnikach są koła zębate. Są one wykonane ze słabego materiału – zęby ulegają ścieraniu co skutkuje przestawieniu się rozrządu co za tym idzie kolizja zaworów z tłokami.