Wykonujemy zaawansowane wymiany skompilowanych rozrządów na paskach oraz łańcuchach. Dodatkowo przerabiamy słabe elementy rozrządu, które są wadliwie wykonane przez producenta. Często w wielu przypadkach jest konieczne wyjęcie silnika lub całego zespołu napędowego do przeprowadzenia wymiany bądź obsługi rozrządu.
Do wymiany stosujemy przeważnie oryginalne lub zamienne tej samej wysokiej jakości zestawy rozrządów. Przy takim serwisie dbamy o każdy szczegół.
Audi Q7 4M 3.0TDI CRTC
Kompleksowa wymiana rozrządu i napędu pompy olejowej z kołami zębatymi na oryginalnych częściach z ASO. Dodatkowo czyszczenie nagaru z układu dolotowego.
Porsche Cayenne II 3.0 CRCA
Kompleksowa wymiana rozrządu. Taka wymiana wiąże się wyjęciem całego zespołu napędowego oraz demontażem układu paliwowego.
W silnikach 1.8 oraz 2.0 TSI/TFSI do wymiany po za przyrządami również jest potrzebne doświadczenie oraz szkolenia. W niektórych przypadkach (zależnie od wersji silnikowej lub wyposażenia) można to wykonać bez wyciągania silnika, a w niektórych przypadkach lepiej jest go wyjąć. Wiele serwisów nie wymienia łańcucha napędzającego pompę olejową bo to jest trochę więcej pracy. Bardzo często kończy się na łańcuchu głównym. My zawsze robimy cały komplet.
Przykład auta w wersji R (tak jak S3 Cupra oraz inne z platformy MQB wyposażone w obie dodatkowe chłodnicę wody). W takich autach jest zupełnie inaczej rozmieszczone wyposażenie i dla tego często jest lepiej wymontować kompletny silnik do obsługi rozrządu.
Audi A4 B7 3.0TDI BKN / ASB
Wymiana kompletnego rozrządu. W tym przypadku konieczne jest wyjęcie tylko silnika.
Audi A5 3.0TDI CDUC
Wymiana kompletnego rozrządu. Taka wymiana wiąże się wyjęciem całego zespołu napędowego oraz demontażem układu paliwowego..
Audi Q7 4.2TDI BTR
Kompleksowa wymiana rozrządu z paskiem pompy wysokiego ciśnienia CR.
Audi A8 D3 4.0TDI ASE
Wymiana rozrządu wymaga demontażu całego zespołu napędowego.
Alfa Romeo 164 3.0
Wymiana rozrządu bez specjalistycznych przyrządów spowoduje nieprawidłową pracę silnika.
Audi Q5 3.0TDI CCWA
W tym przypadku wymiana wiąże się z demontażem skrzyni biegów.
VW Audi Seat Skoda 1.4TSI/TFSI
Wymiana kompletnego rozrządu wraz z wariatorem. Na oryginalnych częściach ASO.
Mazda 6 2.0 DID
Wymiana łańcucha rozrządu. Problemem w tych silnikach są koła zębate. Są one wykonane ze słabego materiału – zęby ulegają ścieraniu co skutkuje przestawieniu się rozrządu co za tym idzie kolizja zaworów z tłokami.