Usługa | Cena | Czas |
---|---|---|
WYMIANA ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BEZ WYCIĄGANIA SILNIKA 1.4, 1.6, 1.8,2.0TFSI/TSI | od 1000zł |
1-2 dni |
WYMIANA ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU Z WYCIĄGNIĘCIEM SILNIKA R5, V6, V8, V10 | od 2500zł | 3-5 dni |
WYMIANA ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU Z WYCIĄGNIĘCIEM CAŁEGO ZESPOŁU NAPĘDOWEGO V6, V8, V10 | od 4000zł | 5-8 dni |
WYMIANA TURBOSPRĘŻARKI R4, R5 4×4 V6 | od 700zł | 1-2 dni |
DEMONTAŻ – MONTAŻ DPF/FAP | od 200zł | 3-8 godzin |
SERWIS OLEJOWY DSG / S-tronic / Multitronic / Tiptronic | od 250zł | 4-8 godzin |
CZYSZCZENIE NAGARU Z GŁOWIC FSI R4, R5 | od 750zł | 1-2 dni |
CZYSZCZENIE NAGARU Z GŁOWIC FSI V6, V8, V10 | od 1000zł | 2-3 dni |
BUDOWA UKŁADU WYDECHOWEGO JEDNOSTRONNEGO | od 1000zł | 3-4 dni |
BUDOWA UKŁADU WYDECHOWEGO OBUSTRONNEGO V6, V8, V10, V12 | od 2000zł | 6-8 dni |
MONTAŻ INTERCOOLERA DEDYKOWANEGO | od 450zł | 5-8 godzin |
MONTAŻ INTERCOOLERA + BUDOWA ORUROWANIA | od 1500zł | 2-3 dni |
ADAPTACJA INNEJ TURBOSPRĘŻARKI (big turbo) | od 800zł | 2-5 dni |
REGENERACJA KOLEKTORA SSĄCEGO R4, R5 | od 450zł | 1-2 dni |
REGENERACJA KOLEKTORA SSĄCEGO V8, V10 | od 2500zł | 10-15 dni |
POMIAR NA HAMOWNI (każde auto) | 150zł | 1 godzina |