BMW F20 116d B37 (116KM) 144KM 314Nm – naprawa kolektora, chip tuning silnika

Samochód przyjechał na zwiększenie mocy. Okazało się, że występują w nim problemy z klapami kolektora. Moc zwiększona oczywiście dopiero po usunięciu usterki. B37 to mała 3 cylindrowa jednostka o pojemności 1.5 litra.

– diagnostyka statyczna
– wyeliminowanie problemu klap kolektora ssącego
– czyszczenie nagaru
– diagnostyka dynamiczna i pomiar fabrycznej mocy
– odczyt i modyfikacja wybranych parametrów programu sterującego silnikiem
– modyfikacja wskaźników sportowych/wydajności (performance gauge)
– usunięcie ogranicznika prędkości (pozwoliło to również na wykręcenie wyższych obrotów podczas pomiaru na hamowni na tym samym wysokim biegu co była mierzona seria)
– diagnostyka dynamiczna i ostateczny pomiar mocy

Seria: 116KM 270Nm
Pomiar serii: 119KM 265Nm
Po modyfikacji: 144KM 314Nm

Pozostałe realizacje BMW