BMW E92 325i N53 (218KM) 228KM 286Nm – chip tuning silnika

Z jednostek wolnossących niewiele można uzyskać, przeważnie około 5% więcej mocy i momentu. Wyjątek stanowią niektóre egzemplarze bardziej ograniczone programowo przez fabrykę. Przestrzegamy też po raz kolejny przed cudownymi wynikami silników wolnossących, które trzymają idealnie serię. Bardzo rzadko się zdarza aby silnik wolnossący trzymał serię. Przeważnie są to wyniki o 10% a nawet więcej zaniżone od deklarowanych przez producenta, niezależnie od marki. Przyczyn jest wiele, to osobny szeroki temat.
W tym konkretnie modelu silnik jest dosyć mocno ograniczony elektronicznie dlatego pozwalało to na modyfikację większa niż standardowe okolice 5% mocy i momentu. Realne wyniki po samym programie to przeważnie 220-230KM i niecałe 300Nm. Dodatkowo w tych silnikach po wymianie kolektora ssącego na większy można uzyskać nawet 250KM i trochę ponad 300Nm.

-diagnostyka dynamiczna i hamownia serii
-odczyt programu przez złącze
-modyfikacja wybranych parametrów programu
-programowanie sterownika
-diagnostyka dynamiczna, sprawdzenie mocy
-jedna korekta i ostateczny pomiar na hamowni +27KM i +40Nm

Seria: 218KM 270Nm
Pomiar serii: 201KM 246Nm
Po modyfikacji: 228KM 286Nm

Pozostałe realizacje BMW