Audi SQ7 II 4.0TDI CZAC (435KM) 483KM 925Nm – serwis, łańcuch rozrządu, chip tuning silnika i skrzyni
Auto przyjechało na wymianę rozrządu oraz czyszczenie nagaru. Po diagnostyce dynamicznej nie można było stwierdzić żadnych nieprawidłowości. Po wymontowaniu silnika i rozebraniu osprzętu okazało się jednak, że jest kilka problemów które należy wyeliminować.
Zakres serwisu:
-wymiana rozrządu (komplet ze wszystkimi śrubami i osiami ślizgów)
-wymiana napędu pompy oleju (łańcuch, ślizgi, śruby i osie)
-wymiana głównej pompy wody (zestaw z nowym kołem zębatym napędzającym)
-zastosowanie nowych uszczelnień pokryw zaworów, tulejek uszczelniających, uszczelniaczy wtryskiwaczy
-uszczelniacz wału przód oraz tył
-zastosowanie wszystkich uszczelnień wtryskiwaczy (podkładki, o ringi, o ringi przelewów)
-regeneracja głównej turbosprężarki spalinowej
-regeneracja głowic L P (uszczelnienia ASO śruby zgodnie z technologii nowe ASO)
-wymiana uszkodzonego zaworu ssącego w lewej głowicy
-wymiana hydro popychaczy
-wymiana wszystkich świec żarowych
-nowe uszczelnienia turbo (zasilanie, część wydechowa)
-czyszczenie nagaru z układu dolotowego, kanałów w głowicach (wszystkie uszczelnienia układu dolotowego)
-czyszczenie nagaru z kolektorów ssących oraz klap wirowych
-wymiana filtrów (powietrza 1szt., paliwa, kabinowy, oleju)
-olej silnikowy LM
-nowy płyn chłodniczy
-diagnostyka dynamiczna przed i po serwisie
Od strony elektronicznej:
-diagnostyka dynamiczna
-odczyt zawartości pamięci sterownika silnika i skrzyni biegów
-przygotowanie obu programów
-usunięcie układu SCR AdBlue
-usunięcie systemu StartStop
-podniesienie ciśnienia oleju silnikowego
-skrócenie czasu zmiany biegów
-podwyższenie punktów zmiany biegów
-zwiększenie mocy
-korekta, ostateczna diagnostyka dynamiczna i hamownia
Seria: 435KM 900Nm
Pomiar serii: 429KM 844Nm
Po modyfikacji: 483KM 925Nm
Pozostałe realizacje Audi
Zostaw komentarz