Auto miało już wydajniejszy intercooler i był niefabryczny catback oraz rezonator MG Motorsport 2,75”. My wykonaliśmy indywidualny DownPipe 3” ze sportowym katalizatorem Euro6 WagnerTuning 100cpsi. Od strony elektronicznej zrobiliśmy modyfikację w programie sterownika silnika w celu uzyskania delikatnego pops&bangs i popcornu. Oczywiście dokonaliśmy pomiaru mocy na hamowni przed i po samym montażu naszego DP w celu weryfikacji realnego przyrostu mocy po tej modyfikacji.
– hamowanie auta przed modyfikacją
– indywidualny downpipe by RepTune ze sportowym katalizatorem WagnerTuning EURO6
– indywidualna modyfikacja oprogramowania sterownika silnika dla strzałów z układu wydechowego Pops&Bangs / popcorn
– usunięcie drugiej sondy
– usunięcie ogranicznika obrotów na postoju tzw. neutral limiter
– ponowne hamowanie auta w celu weryfikacji przyrostu po modyfikacji układu wydechowego
Zostaw komentarz