Audi A7 FL Quattro 3.0 BiTDI CVUB (326KM) 372KM 802Nm – chip tuning silnika

Auto było po obcej modyfikacji, po diagnostyce dynamicznej oraz zmierzeniu mocy okazało się że jest zbyt gwałtowny spadek mocy i momentu powyżej 3000obr. Wynik obcej modyfikacji był przez to zawyżony zamiast teoretycznych (bez wykresu) 370KM samochód miał w efekcie po zmierzeniu 335KM oraz 740Nm.
Zawsze w takich przypadkach od razu po sprawdzeniu auta i programu jest powrót do serii (fabryczny program) i ponowna diagnostyka dynamiczna i sprawdzenie mocy. Jeżeli na serii wszystko się zgadza i auto trzyma w miarę moc i moment obrotowy, program modyfikowany jest od nowa. Dodatkowo w tym przypadku przed modyfikacją na nowo programu zostały wypalone komputerowo filtry cząstek stałych wraz z pomocą środka chemicznego. Robi się to zawsze kiedy czujnik ciśnienia układu wydechowego na diagnostyce wstępnej przed modyfikacją wskazuje zbyt duże wartości w porównaniu do czystego filtra.

– diagnostyka dynamiczna i hamownia obcej modyfikacji
– demontaż sterownika, odczyt obcej modyfikacji i powrót do fabrycznego programu
– aktualizacja programu sterującego silnikiem do najnowszej wersji
– wypalenie komputerowe filtrów cząstek stałych z pomocą środka chemicznego
– sprawdzenie fabrycznej mocy i momentu obrotowego
– modyfikacja programu sterującego silnikiem
– ponowna diagnostyka i pomiar mocy
Seria: 326KM 650Nm
Pomiar serii: 310KM 656Nm
Modyfikacja: 372KM 802Nm

Pozostałe realizacje Audi